dilluns, 20 de febrer del 2017

KAHOOT A CLASSE DE RELIGIÓ

L'ús de Kahoot a classe de religió tenia com a objectius:

  • Motivar als alumnes per fer una tasca dins l'aula.
  • Canviar la metologia respecte a la seva capacitat de síntesi.
  • Evaluar de manera divertida i àgil o saber quin és el punt de partida d'allò que es preten treballar.
  • Evaluar la tasca de la professora i la seva capacitat de comunicació.
  • Observar i corregir si cal, el comportament dels alumnes fora de les explicacions "acadèmiques" de la professora.



L'us de Kahoot a la classe de religió m'ha permès:
  • Dinamitzar la classe.
  • Engrescar als alumnes (arriben a classe demanant fer un kahoot)
  • Tenir coneixement immediat de si els continguts han estat assolits.
  • Veure "in situ" la capacitat o no, de treballar en equip, acceptar la derrota, gestionar l'èxit... 
  • Els alumnes senten que allò que han après té una aplicació divertida i val la pena aprendre.

Pel que fa als continguts treballats amb els kahoots:  
  • En el meu cas he treballat la persona de Jesús, els sagraments, islam... Qualsevol contingut pot ser treballat amb aquesta eina. 
  • Una altra avantatge que té és que pots adaptar els continguts a qualsevol nivell acadèmic perquè enganxa tant als alumnes de 1r ESO com els de 1r de Batxiller! Si dins l'aula hi ha alumnes de NEE, es poden fer grups de tal manera que ells també puguin aportar al resultat final.
Un avantatge que té el kahoot és: que té un cercador per poder accedir a altres kahoots ja fets (públics) i compartits (per cercar els meus kahoot em podeu cercar com a criduga)

Finalment i pel que fa a l'avaluació, el fet de poder obtenir una fulla de càlcul amb els resultats ens permet una exactitud a l'hora d'avaluar la tasca. En el meu cas, els alumnes realitzen el Kahoot com activitat de síntesi i obtenen un positiu els tres primers classificats (representa un 0,25 per cada positiu a la nota final de l'avaluació)

2 comentaris:

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.