Després de realitzar el curs de INTEL·LIGÈNCIES
MÚLTIPLES a la CLASSE DE RELIGIÓ he realitzat aquesta pràctica amb els alumnes de 5è.
U.d. El Naixement de l’Església.
U.d. El Naixement de l’Església.
INTEL·LIGÈNCIES
MÚLTIPLES treballades:
Int. Lingüística:
Els alumnes expressen les diferents hipòtesis sobre les paraules; Pentecostes,
Segona Pasqua, Pasqua Granada, Cinquagesma.
Int. Lògica-Matemàtica:
Relacionen el nombre de personatges que surten al quadre de Pentecostes del
Greco i els noms que surten a la cita: Mc 3,13-19.
Int. Espiritual:
Reflexió sobre el significat del quadre del Greco i relació amb la vinguda de l’Esperit
Sant.
Int. Interpersonal:
Posar en comú pel portaveu de cada grup de la recerca feta amb l’ ordinador.
Activitats:
1. Activitat inicial
i de motivació: Realitzar hipòtesis sobre el que signifiquen les diferents
paraules sobre Pentecostes i posar-ho en comú. Aquesta activitat l’han
realitzada mitjançant l’estructura cooperativa de : “foli giratori”
2. Activitat de desenvolupament:
Cercar el significat de les diferents paraules de Pentecostes
i contestar les següents preguntes amb l’ordinador:
1. Què tenen en comú totes aquestes paraules ? 2. Qui són els primers membres de la comunitat cristiana? 3.Activitat de consolidació:
Visualització del quadre “Pentecostes del Greco” que esta en el Museu del
Prado.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.