dimarts, 24 d’abril del 2018



Aquesta paleta d’intel·ligències esta dirigida per a primària, concretament per alumnes de 4t de primària.

He desenvolupat dins l’aula la intel·ligència lingüística-verbal, la qual fa referència a la capacitat d’utilitzar les paraules y totes les dimensions del llenguatge.

1.            Intel·ligència lingüística-verbal

            Objectiu: Conèixer i entendre l'oració del Pare Nostre.
            Activitats:
1.            Trencaclosques: el grup classe es dividit en equips de 4 alumnes. Cada equip de forma cooperativa ha d'ordenar les paraules de l'oració del Pare Nostre i anar formant les frases de l'oració.
2.            Lectura i comprensió de l'oració: Una vegada que les frases estan ordenades, cada equip ha de llegir tota l'oració, fent una lectura comprensiva i escriure el text.
3.            Subratllar i destacar algunes paraules importants del text: Pare, cel, mal, santificat, nom, voluntat, regne, pa, Senyor, temptació i perdonem.
4.            Escriptura creativa: amb les paraules subratllades han d'escriure una frase. Després les posarem en comú.


TRENCACLOSQUES: Els equips ordenen les frases de l’oració del Pare Nostre de forma cooperativa.


TRENCACLOSQUES: Col.loquen les frases en ordre per a formar l’oració. 



Lectura, comprensió i escriptura de l'oració.Subratllar i destacar algunes paraules importants del text. 
ESCRIPTURA CREATIVA


Amb les paraules destacades de l’oració els alumnes crearan frases.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.